Uitreiking Jaarprijs Goede Voeding in Kookfabriek Den Haag

Datum nieuwsfeit: 18-10-2000

Voedingscentrum
18 oktober: de uitreiking van de Jaarprijs Goede Voeding bijeenkomst 'Koken zonder Keuken' in de Kookfabriek te Den Haag.

Bijeenkomst 'Koken zonder Keuken'
De winnaar van de Jaarprijs Goede Voeding 2000 wordt bekendgemaakt en uitgereikt tijdens een bijeenkomst op 18 oktober a.s. in De Kookfabriek in Den Haag.
De bijeenkomst wordt georganiseerd in samenwerking met de Stichting Merkartikel (SMA) en bestaat uit twee onderdelen: een mini-symposium met de titel 'Koken zonder Keuken' en de uitreiking van de Jaarprijs Goede Voeding 2000.
Tijdens de feestelijke uitreiking van de Jaarprijs speelt top-kok Pierre Wind van de Eetfabriek een inspirerende rol. Aan het mini-symposium werken drie sprekers mee, die zich buigen over de vraagstelling: is koken zonder keuken alleen maar een trend of is het toekomst en welk effect heeft deze nieuwe leefwijze op het voedingspatroon van consumenten?

Sprekers mini-symposium 'Koken zonder Keuken'

· G. Eilander, directeur Trendbox

· P. Boterman, commercieel directeur Honig Merkartikelen B.V.
· Dr.ir. G.J. Schaafsma, business director Food & Health TNO Voeding