Persconferentie Zoom over nieuwe instrumenten

Datum nieuwsfeit: 18-10-2000
Geachte redactie,

Hoe turbulent de arbeidsmarkt zich ook ontwikkelt, één vuistregel blijft altijd gelden: uiteindelijk is er maar één persoon voor één baan. Door de steeds complexer wordende arbeidsmarkt, wordt het echter steeds moeilijker om de juiste medewerker voor de juiste plek te vinden. Daarom is er nu www.Zoomnet.nl, een nieuwe, onafhankelijke site die vraag en aanbod op de arbeidsmarkt met behulp van een technologisch geavanceerd systeem op elkaar afstemt. Zoom is bovendien geschikt voor iedereen, ongeacht opleiding en ervaring. Daardoor komt Zoom tegemoet aan de wensen van zowel grote als kleine organisaties.

Zoom, een joint venture tussen Matchcare Datacompare en De Telegraaf, biedt individuele werkzoekers en werkgevers nieuwe instrumenten, zoals een interactieve sollicitatiebox en normalisatie van cv's en vacatures. Met deze instrumenten is het mogelijk om wensen van werkgevers en werknemers nauwkeurig op elkaar af te stemmen.

Namens Zoom nodigen wij u uit voor een:

persconferentie
op 18 oktober a.s. 14.00 uur
VakZuid, Amsterdam

Het (voorlopige) programma van de persconferentie treft u hierbij aan.

Wij verzoeken u per e-mail zo spoedig mogelijk te laten weten of wij op uw komst mogen rekenen. Mijn e-mail adres is: (m.de.jongh@vansluis.nl).

Met vriendelijke groet,
namens Zoom

Marian de Jongh Swemer
Van Sluis Consultants