Reslutaten Sun Microsystems eerste kwartaal

Datum nieuwsfeit: 18-10-2000

Bijgaand ontvangt u een uitnodiging van Sun Microsystems voor een telefonische conferentie voor de financiële pers en analisten. Tijdens deze conferentie worden de resultaten van het eerste kwartaal van het financiële boekjaar 2001 besproken. De conferentie vindt plaats op woensdag 18 oktober, om 22.30 uur (Nederlandse tijd).

Bij de conferentie zullen aanwezig zijn:
Scott McNealy, Chairman & CEO;
Ed Zander, President & COO;
Michael Lehman, Executive VP, Corporate Resources & CFO.

U kunt inbellen op de conferentie via telefoonnummer: +1 800 230 1085 en +1 612 288 0337

Op het Internet is tevens een webcast beschikbaar en treft u de presentatie aan: www.sun.com of www.nasdaq-amex.com

Indien u niet in de gelegenheid bent de conferentie bij te wonen, kunt u tot 21 oktober 2000 (16.00 uur) een bandopname van de telefonische conferentie beluisteren, via telefoonnummer +1 800 475 6701 en +1 320 365 3844 en toegangscode 538120.

De kwartaalresultaten zullen via PR Newswire, Dow Jones, Bloomberg, First Call en de home page van Sun's IR worden vrijgegeven op www.sun.com/aboutsun/investor/financial.html

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jeanette Verstappen, PR Manager bij Sun Microsystems of Ward van Beek, Senior Consultant bij Lammers van Toorenburg PR.

Leonie Schouwenaar
Lammers van Toorenburg PR