Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Rapport keurmerken door Alternatieve Konsumenten Bond

Datum nieuwsfeit: 18-10-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
www.akb.nu

PERSBERICHT


Onderwerp: rapport keurmerken door Alternatieve Konsumenten Bond Datum: 18 oktober 2000

Keur of willekeur?
Onderzoek misleidende keurmerken

Iedere producent kan een symbool op de verpakking zetten om zijn product aantrekkelijk te maken. Een boompje, appeltje of blaadje is snel getekend, en daarmee de suggestie van een milieuvriendelijk product gewekt. De producenten zijn creatief, maar voor de consument zijn al die keur- en beeldmerken erg misleidend. Daarom deed de Alternatieve Konsumenten Bond (AKB) een onderzoek. Het rapport 'Keur of Willekeur' is nu verkrijgbaar. Het onderzoek werd gedaan in opdracht ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie