Knakenknop website Vereniging Spierziekten voorlopig weg

Datum nieuwsfeit: 18-10-2000
Vereniging Spierziekten Nederland

Knakenknop voorlopig weg

De Knakenknop is tijdelijk van de site verwijderd. In de praktijk blijkt dat veel mensen het programma willen gebruiken, maar tegen allerlei praktische problemen aanlopen.

De VSN heeft honderden downloads geregistreerd. Het aantal mensen dat in de praktijk gebruik maakt van de knakenknop beperkt zich tot enkele tientallen per maand. Over het algemeen zeggen gebruikers het idee achter de knakenknop goed te vinden. Het probleem zit hem met name in de technische uitvoering.

De producent heeft aangekondigd dat er een nieuwe uitvoering van de knakenknop in aantocht is. Deze ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen