Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Compaq annonceert Call-to-Fix CarePaq

Datum nieuwsfeit: 19-10-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Compaq's Call-to-Fix CarePaq garandeert hardware reparatie binnen zes uur

Eenvoudig pre-paid servicecontract

Gouda, 19 oktober 2000 - Compaq annonceert Call-to-Fix CarePaq, een uitbreiding op haar CarePaq 'service uit een doosje' productrange. De aanschaf van een CarePaq maakt het mogelijk de standaardgarantie op Compaq ProLiant serversystemen uit te breiden. CarePaq biedt een hoge mate van eenvoud, standaardisatie en gemak op het gebied van onderhoud.

Verschillende Call-to-Fix CarePaq's
Al naar gelang behoefte kan de gebruiker kiezen voor een Call-to-Fix CarePaq. Er is een variant die reparatie binnen zes uur na melding van een storing garandeert. Daarnaast bestaat de mogelijkheid pre-paid service af te sluiten in de vorm van een Call-to-Fix CarePaq dat 24 uur per dag, 7 dagen per week reparatie binnen 6 uur biedt. Daarbij mag de afstand tussen de Compaq servicelocatie en de klantlocatie niet meer dan 50 kilometer bedragen of maximaal één uur reistijd. Voor gebieden op een afstand van 50 tot 100 kilometer of met een reistijd van maximaal twee uur van stedelijke gebieden, is een CarePaq met gegarandeerde reparatietijd van 8 uur beschikbaar. Deze verschillende vormen van reparatieservice op locatie kunnen in één keer samen met de hardware worden aangeschaft.

Een CarePaq maakt het bedrijven mogelijk om onverwachte storingen te laten verhelpen tegen een vooraf betaald bedrag. Met Call-to-Fix CarePaq bepalen bedrijven zelf de mogelijke duur van downtime van apparatuur. Door de outsourcing van support tegen een vaste prijs kunnen ook de IT-overheadkosten omlaag, wat met name voor kleine en middelgrote organisaties aantrekkelijk is.

Hans Daniels, Directeur Customer Services van Compaq Computer B.V.: "Dit soort geavanceerde supportoplossingen waren voorheen alleen beschikbaar voor grote ondernemingen. Maar Compaq's Call-to-Fix CarePaq biedt nu ook kleine en middelgrote bedrijven alle voordelen van support binnen een vaste tijd, tegen een eenmalige betaalbare prijs. Bedrijven eisen van hun systemen een hoge beschikbaarheid en kunnen zich geen langdurige storingen veroorloven. Zij moeten de zekerheid hebben dat alles binnen een bepaalde tijd weer werkt en zij willen zeker weten hoeveel het zal kosten en op wie zij kunnen terugvallen. Call-to-Fix CarePaq geeft die zekerheden."

De Compaq Call-to-Fix CarePaq service omvat onder meer:
* Telefonische hardwaresupport, screenen van storingsmeldingen en foutdiagnose.
* Dekking voor het betrokken systeem, inclusief geïnstalleerde opties en een monitor tot 21 inch, met ingang van de datum waarop de apparatuur is aangeschaft.
* Een volledige reparatieservice, die zowel onderdelen, arbeid, reistijd en transport omvat.
De reparatietijd gaat in zodra telefonisch is vastgesteld dat er een specialist op lokatie moet komen. Als een serviceverzoek binnenkomt tijdens normale kantooruren, begint één van Compaq's technische specialisten nog diezelfde dag met de afhandeling. De afhandeling van verzoeken die na 17.00 uur binnenkomen start op de eerstvolgende werkdag. Uiteraard geldt voor de CarePaq's met een 7x24-uurs dekking dat storingen dag en nacht in behandeling worden genomen.

Over Compaq
Compaq Computer Corporation - een Fortune Global 100 company - is 's werelds grootste leverancier van computersystemen. Compaq ontwerpt, ontwikkelt, produceert en levert een breed scala aan services en hardware- en softwareoplossingen, waaronder toonaangevende oplossingen voor enterprise computing, fouttolerante bedrijfskritische oplossingen, zakelijke desktop en mobiele producten, alsmede consumenten PC's. In meer dan 200 landen verkoopt Compaq haar producten en diensten, voornamelijk aan het bedrijfsleven, consumenten, de overheid en onderwijsinstellingen.

Meer informatie over Compaq en haar producten en diensten, alsmede klantenondersteuning, is beschikbaar op www.compaq.nl.

COMPAQ AND THE COMPAQ LOGO REGISTERED U.S. PATENT AND TRADEMARK OFFICE. PRODUCT NAMES MENTIONED HEREIN MAY BE TRADEMARKS AND/OR REGISTERED TRADEMARKS OF THEIR RESPECTIVE COMPANIES. THIS FINANCIAL DISCUSSION CONTAINS FORWARD-LOOKING STATEMENTS BASED ON CURRENT EXPECTATIONS THAT INVOLVE A NUMBER OF RISKS AND UNCERTAINTIES. THE POTENTIAL RISKS AND UNCERTAINTIES THAT COULD CAUSE ACTUAL RESULTS TO DIFFER MATERIALLY INCLUDE: DELAYS IN THE IMPLEMENTATION OF CHANGES IN DELIVERY MODELS, COMPONENT SHORTAGES, INCREASED COMPETITIVE ENVIRONMENT AND PRICING PRESSURES, DELAYS IN PRODUCT ROLLOUT SCHEDULES, SLOW ACCEPTANCE FOR NEW FORM FACTORS, CHANGES IN PRODUCT, CUSTOMER AND GEOGRAPHIC SALES MIX, EMPLOYEE RETENTION, THE FINANCIAL CONDITION OF RESELLERS, DELAYS IN NEW SYSTEMS IMPLEMENTATION, OPERATIONAL INEFFICIENCIES RELATED TO SALES CYCLES, EQUITY INVESTMENT VOLATILITY, EMERGING MARKET POLITICAL OR ECONOMIC INSTABILITY AND DISRUPTIONS RELATED TO RESTRUCTURING ACTIONS. FURTHER INFORMATION ON THE FACTORS THAT COULD AFFECT COMPAQ'S FINANCIAL RESULTS IS INCLUDED IN COMPAQ'S SECURITIES AND EXCHANGE COMMISSION (SEC) FILINGS, INCLUDING THE LATEST ANNUAL REPORT ON FORM 10-K AND THE LATEST QUARTERLY REPORT ON FORM 10-Q.


- Einde persbericht -
Achtergrondinformatie:
Compaq Computer B.V.
Jeanette de Wilde, tel. 0182 - 565807, e-mail: (Jeanette.dewilde@compaq.com) Of
Monogram Communication Strategies (MCS) BV
Marenthe de Nijs, tel. 023 - 5628208, e-mail: (marentheden@monogram.nl)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie