Quote Media lanceert carrièresite QuoteJobs.nl

<<...>>

Quote Media lanceert carrièresite QuoteJobs.nl

Amsterdam, 19 oktober 2000

Vandaag is bekendgemaakt dat Quote Media een belang heeft genomen in TopCarrières op het Net, de Nederlandse dochter van het Europese Top Jobs on the Net (www.topjobs.net). Deze carrièresite, die zich richt op hoger opgeleiden met relevante werkervaring, heet met ingang van vandaag dan ook QuoteJobs.nl. QuoteJobs.nl zal deel uit blijven maken van het Europese netwerk dat Top Jobs on the Net opgebouwd heeft.

Het sleutelwoord bij QuoteJobs.nl is kwaliteit. Hans Pennings, directeur van QuoteJobs.nl: " We streven naar een optimale balans in het aantal kwalitatieve bezoekers en de vacatures. Tenslotte gaat het erom dat een werkgever zijn vacatures op hoger niveau snel, maar vooral met de juiste personen kan invullen."
Voor de kandidaat wordt QuoteJobs.nl ook een kwaliteitssite. " Naast nuttige en interessante informatie wordt veel aandacht geschonken aan de bedrijfspresentaties van de werkgevers. Op deze volledig in de huisstijl van de betreffende werkgever uitgevoerde pagina's wordt een beeld geschetst van de carrièremogelijkheden, maar vooral ook de sfeer en arbeidsomstandigheden bij de werkgever. Op basis hiervan kan een kandidaat een bewuste keuze maken voor niet alleen zijn of haar volgende carrièrestap, maar bovenal voor een passende werkgever."

De participatie van Quote Media in QuoteJobs.nl past in de strategie van Maarten van den Biggelaar, directeur Quote Media, om het Quote-netwerk verder uit te breiden. QuoteJobs.nl is de tweede brand extension van Quote op het Internet, na QuoteOnWine (www.quoteonwine.com). Er zullen op korte termijn nog meer initiatieven volgen. Maarten van den Biggelaar: " Quote Media richt zich met haar producten op de AB1-doelgroep en daarin heeft Quote een sterk merk, dat we verder willen uitbouwen. Het Internet biedt de mogelijkheid om vrijwel alle onderwerpen waar onze doelgroep interesse in heeft in de vorm van gepersonaliseerde interactieve diensten aan te bieden. Met deze relevante dienstverlening kunnen wij een stuk meerwaarde aan de doelgroep bieden en tegelijkertijd meer communicatiemomenten creëeren."

Voor meer informatie :

QuoteJobs.nl
Hans Pennings, directeur
Petra Schoen, marketing manager
Fax: 020-4499510
E-mail: mailto:Hans.Pennings@QuoteJobs.nl
mailto:Petra.Schoen@QuoteJobs.nl
Internet: www.quotejobs.nl

Petra Schoen mailto:Petra.Schoen@QuoteJobs.nl Marketing Manager

QuoteJobs.nl
Jan Rebelstraat 4
1069 CB AMSTERDAM
The Netherlands

Tel: +31 (0) 20 4499 500 Fax: +31 (0)20 44 99 510

QuoteJobs.nl - voorheen TopCarrieres op het Net - is een onderdeel van Quote Media Holding en Top Jobs on the Net
www.QuoteJobs.nl

The information transmitted in this email is intended only for the person(s) or entity to which it is addressed and may contain proprietary, confidential and/or privileged material. If you have received this email in error, please contact the sender by replying and delete this email so that it is not recoverable. If you are not the intended recipient(s), any retention, review, disclosure, distribution, copying, printing, dissemination, or other use of, or the taking of any action in reliance upon, this information is strictly prohibited and without liability on our part. Opinions, conclusions and other information in this message that do not relate tot the official business of my firm shall be understood as neither given nor endorsed by it.