Website evenchecken.nl gelanceerd

Datum nieuwsfeit: 19-10-2000

19 oktober 2000

evenchecken.nl: met één muisklik antwoord op de meest gestelde zakelijke Internetvragen.

Vanaf nu kunnen Nederlandse managers, die door hun werkzaamheden op de een of andere manier in aanraking komen met het Internet (waarschijnlijk alle managers in ons land) heel eenvoudig antwoord vinden op de meest gestelde zakelijke Internetvragen. Via de website www.evenchecken.nl

Hoeveel Nederlanders zijn er eigenlijk online? Is deze domeinnaam nog vrij? Wie zit er achter die site? Wat betekent deze Internetterm? Doe ik het wel goed? Welke producten halen de hoogste omzet op het web? Met evenchecken.nl heeft elke manager het antwoord op deze en vele andere e-vragen altijd binnen handbereik.

De site is ontwikkeld door de e-business strategen van communicatieadviesbureau
Result DDB. Zij hebben de meest gestelde vragen van collega's en klanten verzameld en daarop antwoorden geformuleerd, of - geheel in stijl - op het Internet gevonden. Daarnaast hebben ze een aantal praktische tools ontwikkeld waarmee sitebezoekers zelf inzicht kunnen verwerven in de materie.

In de toekomst zal de site worden uitgebreid, maar evenchecken.nl bevat nu al zoveel praktische informatie en tools dat het bureau besloot deze zo snel mogelijk - wellicht ten overvloede: gratis - toegankelijk te maken.

De bekendste Nederlandse weblogger, www.alt0169.com, is er al vroeg in geslaagd de testversie van de site te vinden en schreef in een recensie: 'Op een paar kinderziektes na zit deze site onnederlands goed in elkaar. Een must visit.'

Wij nodigen u graag uit www.evenchecken.nl even te checken. Werkend met de filosofie 'Launch - Learn - Earn' hopen wij zoveel mogelijk e-mails met opmerkingen of suggesties te ontvangen, zodat we de geboden service nog beter kunnen toesnijden op de behoeften van de bezoekers.

Meer informatie:

Ted Doomen