Celo Communications introduceert CeloCom eAccess Server

Datum nieuwsfeit: 19-10-2000
Celo maakt veilige toegangscontrole mogelijk voor e-businessapplicaties

CeloCom eAccessâ"˘ Server voor PKI-gebaseerde authenticatie biedt veilige communicatie met bestaande systemen

Best/Eindhoven, oktober 2000 - - Celo Communications, ontwikkelaar van oplossingen op het gebied van digitale handtekeningen, introduceert CeloCom eAccess Server. Deze gateway applicatieserver maakt gecentraliseerde, webgebaseerde toegangscontrole mogelijk voor een groot aantal verschillende authenticatieprocedures. De PKI (Public Key Infrastructure)-gebaseerde oplossing biedt beveiliging van e-business webportalen en bescherming en authenticatie voor de back-end systemen van deze portalen door middel van standaardsgebaseerde beveiligingstechnologie.

CeloCom eAccess Server kan door elke client-server-applicatie worden gebruikt en kent alle gewenste mogelijkheden voor een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen