Leeuwarder AV-bedrijf maakt DVD's voor provincie Friesland

Datum nieuwsfeit: 20-10-2000
Interactieve archeologie:
Leeuwarder AV-bedrijf maakt DVD¹s voor Provincie Fryslân

Het Leeuwarder audiovisuele bedrijf Landscape AV Producties heeft in opdracht van de provincie twee Digitale Video Discs (DVD¹s) gemaakt. De interactieve opstellingen zijn bedoeld voor bezoekerscentra in Hegebeintum en Oude Bildtzijl en gaan in op de archeologische en cultuurhistorische achtergronden van de beide locaties. Daarnaast komen er tevens onderwerpen aan bod die ingaan op oudheidkundige zaken op provinciaal gebied.
De interactieve video¹s worden vrijdag 20 oktober a.s. gepresenteerd in de geheel nieuw ingerichtte tentoonstellingsruimten van de beide bezoekerscentra.

Landscape heeft, in samenwerking met de de inhoudsdeskundigen van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen