Nieuwe BS2000 mainframes Fujitsu Siemens Computers

Datum nieuwsfeit: 20-10-2000

Persbericht

Fujitsu Siemens Computers levert met nieuwe BS2000 mainframe-reeksen krachtige basis voor eBusiness-toepassingen

Den Haag/Maarssen, oktober 2000 - Fujitsu Siemens Computers kondigt belangrijke innovaties aan binnen zijn BS2000/OSD-reeks van mainframe-servers. Het bedrijf lanceert twee compleet nieuwe productlijnen: de S120-series met vier modellen die de bestaande, op CMOS/390 gebaseerde, middensegment-mainframes completeren en uitgerust zijn met processoren die op de nieuwste kopertechnologie gebaseerd zijn. Verder zijn er negen nieuwe modellen in de SR2000-C series - de nieuwste generatie van 's werelds eerste, op standaard-microprocessoren gebaseerde, mainframe-reeks.

De nieuwe Business Server-reeks SR2000-C is gebaseerd op standaard RISC-processoren en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen