Politiebericht Brabant-Noord: Uden

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 20-10-2000
Persbericht district De Leijgraaf

PORTEMONNEE GEROLD

Op het Brabantplein in Uden is donderdagmiddag van een 18-jarig meisje uit Oss de portemonnee gerold. De Osse mist f.35,--, een OV-kaart en enkele pasjes.

C.D.ROM WEG

Donderdagavond werd een inbraak ontdekt in een woning aan de Hekkeslag in Uden. De dader kwam vermoedelijk binnen door het gebruik van een valse sleutel. De bewoner mist vijf c.d.romplaatjes.

DIEFSTAL AUTO

Op de Raam in Uden is afgelopen nacht enen personenauto gestolen. Het betrof een rode Opel Kadett, kenteken PT-78-DS. Waarde niet bekend.

MAN IN DE BUIK GESTOKEN

Vanmorgen rond 05.15 uur is op de Leeuweriksweg in Uden een 24-jarige man uit Grave in de buik gestoken. De politie hield even later als verdachte in deze zaak een 28-jarige Udenaar aan terzake poging tot doodslag.

Slachtoffer en verdachte zouden volgens de eerste verklaringen even tevoren op de Leeuweriksweg een woordenwisseling hebben gehad, waarop vermoedelijk de Udenaar een mes trok en het slachtoffer in de buik stak. De man uit Grave is opgenomen in het ziekenhuis in Veghel. De Udenaar is in verzekering gesteld.