Roda JC organiseert busreis voor supporters

Datum nieuwsfeit: 20-10-2000

Roda JC

Informatie Busreizen AFC Ajax - Roda JC
Voor de uitwedstrijd op vrijdag 20 oktober a.s. aanvang 20.15 uur tegen AFC Ajax worden busreizen georganiseerd.

De Supportersvereniging Roda J.C. organiseert voor de uitwedstrijd van 20 oktober tegen AFC Ajax een busreis. De prijs voor leden bedraagt fl. 50,- (bus + entree). Voor niet leden bedraagt de prijs fl. 57,50. Het vertrek vindt plaats vanaf het Parkstad Limburg Stadion op vrijdag 20 oktober om 16.00 uur.
Kaarten kunnen 14 oktober na afloop van de wedstrijd Roda J.C.- Groningen gekocht worden bij kassa Noord-West ingang 7. Op dinsdag 17 oktober kunnen supporters voor kaarten bij stadion Kaalheide terecht tussen 18.00- 19.00 uur.

Ook het Fanproject organiseert een busreis voor de uitwedstrijd van 20 oktober a.s. tegen AFC Ajax. De prijs voor leden bedraagt fl.50,- (bus
+ entree). Niet-leden betalen fl. 60,-.
Vertrek vindt plaats vanaf Cafe het Palet op vrijdag 20 oktober om 15.00 uur.
Kaartverkoop vindt plaats op vrijdag 13 oktober en maandag 16 oktober van 19.00-20.00 uur in Cafe het Palet.

Voor supporters die op eigen gelegenheid de wedstrijd willen bezoeken geldt dat ze op vertoon van hun (seizoen)clubkaart maximaal 4 entreekaarten kunnen kopen voor vak 416-417 (ingang K). Let op: Deze kaarten zijn uitsluitend bij de Arena te verkrijgen. Prijs fl. 40,- per stuk. Auto's kunnen geparkeerd worden op P-bus. 11-10-2000 11:43