Nominatie Thermen Barendrecht beste leerbedrijf Nederland

Datum nieuwsfeit: 20-10-2000
Kenniscentrum voor uiterlijke verzorging (KOC)

T h e r m e n B a r e n d r e c h t g e n o m i n e e r d Beste Leerbedrijf van Nederland

Thermen Barendrecht werd op 5 juni jongstleden uitgeroepen tot het `Beste Leerbedrijf' in de sector uiterlijke verzorging. Dit betekende dat Thermen ook werd voorgedragen door KOC NEDERLAND voor de landelijke overallverkiezing `Beste Leerbedrijf Nederland' voor het jaar 2000. Deze voordracht heeft geresulteerd in een nominatie, hetgeen inhoudt dat Thermen Barendrecht tot de kanshebbers behoort. Een prestatie van formaat!

Diverse landelijke organen hebben een leerbedrijf voorgedragen. Op 2 oktober jongstleden heeft de jury alle inzendingen beoordeeld. Hieruit is een drietal bedrijven genomineerd. Naast Thermen Barendrecht, die de sector uiterlijke verzorging vertegenwoordigt, is dit het Kurhaushotel vanuit de sector Horeca en de Alewijnse Groep vanuit de sector Elektrotechniek.

De winnaar zal op 24 januari 2001 bekend worden gemaakt, tijdens de Week van het Beroepsonderwijs in de Jaarbeurs te Utrecht. De minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen, de heer Hermans (die deze prijs heeft ingesteld), zal de prijzen overhandigen.