Looney Tunes Festival bij Shell

Shell

Looney Tunes Festival bij Shell

20-10-2000
Bij Shell vindt dit najaar opnieuw een vrolijke Looney Tunes-actie plaats. Van 20 oktober tot het einde van het jaar kan bij alle 700 Shell-stations in Nederland worden gespaard voor de bekende Warner Bros.-figuren. Tweety & Sylvester, Bugs Bunny & Daffy Duck, Taz(manian Devil), Road Runner & Wile E. Coyote zijn verkrijgbaar als Looney Tunes cliphangers, pop-outs en op video.

Tijdens deze nieuwe spaaractie kunnen klanten Looney Waardepunten sparen voor Looney Tunes Cliphangers - dat zijn hangers met een geldritsje voor aan de achteruitkijkspiegel, tas of sleutelbos -, voor Looney Tunes Videobanden of voor Looney Tunes Pop-outs. Pop-outs zijn bijna één meter hoge kartonnen hangers voor aan het plafond van de kinderkamer of voor op de deur, het raam of de wand. Klanten ontvangen een Looney Waardepunt per tankbeurt, bij een besteding vanaf f 10,- per shopbezoek of bij een Reflex-wasbeurt.

Looney Tunes Cliphangers
De normale prijs voor een Looney Tunes Cliphanger bedraagt 12,95, maar hij is exclusief bij Shell te verkrijgen voor 1 Looney Waardepunt en bijbetaling van 3,95. Er zijn vier verschillende Looney Tunes Cliphangers. Elke pluche Looney Tunes-kop is ongeveer 8 cm hoog en voorzien van een rits aan de achterzijde. Gemakkelijk om parkeergeld, een gulden voor het supermarktkarretje of schoolgeld voor de kinderen in te doen.

Looney Tunes Pop-outs
De vier Looney Tunes Pop-outs zouden in de winkel 49,95 per stuk kosten, maar worden bij Shell per stuk aangeboden voor slechts 2 Looney Waardepunten plus 9,95. Elke Pop-out is dubbelzijdig bedrukt. De hoogte is bijna één meter. De Pop-outs kunnen worden bevestigd aan de muur, aan de deur of aan het plafond door middel van een ophanggaatje en de bijgeleverde bevestigingshaak. Daarnaast zijn er op de plaat waaruit de Looney Tunes moet worden uitgedrukt - vandaar de naam Pop-out - nog kleine figuren uitgestanst. Voor op het nachtkamerkastje of het bureau.

Looney Tunes Video's
De normale prijs zou 29,95 zijn, maar de video's zijn nu verkrijgbaar voor 2 Looney Waardepunten en 9,95. De video's van Sylvester & Tweety, Roadrunner & Wile E. Coyote en Bugs Bunny & vriendjes zijn Nederlands gesproken. De video van Tazmanian Devil is Nederlands ondertiteld. De video's zijn niet eerder uitgebracht in Nederland en hebben een speelduur van 45 tot 50 minuten.

Easypay en Air Miles
Easypay-klanten hoeven geen Looney Waardepunten te sparen. Op vertoon van hun Easypay-sleutelhanger ontvangen zij met bijbetaling het Looney-artikel van hun keuze. En uiteraard krijgt iedere Air Miles-spaarder Air Miles over het aankoopbedrag.

Kans op reis naar Hollywood
Iedereen die in de actieperiode Shell Pura tankt, maakt kans op een reis t.w.v. 10.000 naar de Warner Bros.-studio's in Hollywood, U.S.A., de thuisbasis van Looney Tunes, of een van de overige Looney Tunes prijzen. Het enige wat men hoeft te doen is in de periode van 1 oktober t/m 31 december 2000 vier kassabonnen of Easypay-bonnen van elk minimaal 30 liter Shell Pura insturen en een slagzin ("Ja, ik wil met Shell Pura naar Hollywood, want .....") op originele wijze afmaken. Daarnaast is er op de TV-zender Cartoon Network een tv-spel: "Win een dagreis in 2001 met je klas naar Warner Brother's Movie World".

Op de internetsites van Shell (www.shell.nl), Cartoon Network (www.cartoonnetwork.nl) en 12move (www.12move.nl) is ook informatie over het Looney Tunes Festival bij Shell te vinden.

Shell Persdienst,
tel.: 070 - 377 8750