De nieuwe Seat Alhambra Van

BedrijfsautoRAI

20-10-00 10:50:00

De nieuwe Seat Alhambra Van

De nieuwe Seat Alhambra is vanaf heden ook leverbaar in een Van-uitvoering. Dit model is alleen beschikbaar in combinatie met een TDi-motor (66 kW/90 pk of 85 kW/115 pk). De Seat Alhambra Van is leverbaar vanaf 46.150,- (excl. BTW).

Naar beschikbaar laadvolume gerekend is de Seat Alhambra Van de grootste Seat bedrijfswagen, met circa 3500 liter laadruimte. In verband met de wettelijke eisen is de Van-uitvoering uitgerust met twee stoelen, geblindeerde zijruiten door middel van een glass-look en een tussenschot van polyester met een groot raam. Tevens is de binnenruimte en de laadvloer gestoffeerd. De geblindeerde zijruiten kunnen tegen een meerprijs van 490,- (excl. BTW) worden meegespoten in de kleur van de carrosserie.

Er zijn drie uitrustingsniveaus beschikbaar: Stella, Signo en Sport. De basisuitvoering Stella is al zeer compleet. Hiertoe behoren onder andere: in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, centrale portiervergrendeling met afstandsbediening, handbediende airconditioning, airbags voor bestuurder en voorpassagier, zijairbags en een in hoogte verstelbaar stuur. Het Sport-pakket heeft bovendien onder andere een sportonderstel, lichtmetalen 16 inch wielen, sportstoelen, een in hoogte verstelbare stoel voor de voorpassagier en mistlampen voor. De Signo is eveneens voorzien van lichtmetalen 16 inch velgen, een in hoogte verstelbare stoel voor de voorpassagier, alarm.

Het motorenaanbod bestaat uit twee direct ingespoten turbodieselmotoren: een 1.9 TDi motor met een vermogen van 65 kW/90 pk en een 1.9 TDi motor met een vermogen van 85 kW/115 pk. Beide motoren beschikken over de zogenaamde pompverstuiver-techniek. Beide motoren zijn leverbaar met een 6-bak. De krachtigste diesel is eveneens leverbaar in combinatie met Tiptronic.

De prijzen (excl. BTW) van de Seat Alhambra Van zijn als volgt:
* Alhambra 1.9 TDi Stella 65 kW/90 pk 46.150,-
* Alhambra 1.9 TDi Stella 85 kW/115 pk 48.300,-