Nieuws aandeelhoudersvergadering van Unique International

Datum nieuwsfeit: 20-10-2000

Nieuws uit de aandeelhoudersvergadering van Unique International N.V.

· Yvan Dierckxsens benoemd tot lid van de Raad van Bestuur
· Nieuwe BAVA op 14 november 2000 in verband met statutenwijziging
De aandeelhoudersvergadering van Unique International N.V., heden gehouden ten kantore van de vennootschap te Almere, heeft kennis genomen van de benoeming van de heer Yvan L.M.E. Dierckxsens tot lid van de Raad van Bestuur. Hij zal binnen de hiermee tot vier personen uitgebreide Raad van Bestuur verantwoordelijk zijn voor de aansturing van de werkmaatschappijen buiten Nederland. De strategie van Unique International is onder meer gericht op uitbreiding van de bestaande goede marktposities in Nederland en België door acquisities en/of het zelf starten van activiteiten elders in Europa.

De voorstellen tot wijziging van de statuten, onder meer inhoudende wijziging van de naam van de vennootschap per 31 december 2000 in United Services Group N.V., zijn niet in stemming gebracht door het ontbreken van het vereiste quorum. Op 14 november 2000 wordt een nieuwe buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders gehouden, waar met gewone meerderheid van stemmen kan worden besloten over de statutenwijzigingen.

Almere, 20 oktober 2000
Raad van Bestuur Unique International N.V.

Voor nadere informatie:
De heer L.W. Houwen Telefoon: +31 (0)36 538 24 19 De heer R. Icke RA Telefoon: +31 (0)36 538 24 20