Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht

Datum nieuwsfeit: 21-10-2000

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 21-10-2000 Persberichten Politieregio Limburg-Zuid Zaterdag 21 oktober 2000

Maastricht - Brandstichting
In de nacht van vrijdag op zaterdag werd op de Kasteel Neuborgweg in Maastricht ten nadele van een 54 jarige inwoner van Maastricht brand in diens voertuig gesticht. Door de brandweer diende het voertuig te worden geblust. Een eerste onderzoek leerde dat er sprake was van brandstichting omdat het voertuig zonder benzinedop werd aangetroffen.

Maastricht - Aanhouding autodieven
Op vrijdagavond omstreeks 22.45 uur, werden in de Rechtstraat in Maastricht twee personen aangehouden op verdenking van autodiefstal. Het tweetal werd in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen