Lexus Occasion Evenement

Datum nieuwsfeit: 21-10-2000
Vindplaats 2
AutoRai

Lexus Occasion Evenement 13-10-00 14:05:00.
s Werelds beste limousine ook na vijf jaar s werelds beste limousine, het blijft de slogan die de vijf Lexus-dealers hanteren, wanneer zij op zaterdag 21 en zondag 22 oktober aanstaande hun Lexus-occasions presenteren tijdens het traditionele Lexus Occasion Evenement. Plaats van handeling: de fraaie showroom van Lexus-distributeur Louwman & Parqui B.V. in Raamsdonksveer.

Als producent van exclusieve autos behoeft Lexus natuurlijk geen verdere toelichting. Het merk staat bekend om zn stijl en klasse, die onder andere tot uiting komt in de drie jaar garantie die er op de nieuwe IS200, GS300, GS430, RX300 en LS430 gegeven wordt. Wat de Lexus-dealers vooral ook zien, is een stijgende vraag naar gebruikte autos van hun merk. Om die reden is een aantal jaren geleden besloten een Lexus Occasion Evenement te organiseren, dat inmiddels is uitgegroeid tot een traditie die twee of drie keer per jaar terugkomt en telkens weer in een grote behoefte blijkt te voorzien.

De opzet van het komende Lexus Occasion Evenement wijkt niet af van de voorgaande edities. Dat betekent dat er een ruime keuze is in bouwjaren en prijsklassen, dat kwaliteit uiteraard voorop staat en dat die kwaliteit onder andere tot uiting komt in de Lexus Premium Warranty. Dat is een uitgebreide garantie voor Lexus-modellen die niet ouder zijn dan zeven jaar en met maximaal 125.000 kilometer op de teller. De garantie geldt voor drie jaar of tot maar liefst 300.000 kilometer, afhankelijk van wat het eerst bereikt wordt. Alle autos die tijdens het Lexus-occasion-evenement worden aangeboden, worden bovendien geleverd met drie jaar gratis onderhoud volgens het Lexus onderhoudsschema.

De diverse Lexus-dealers plaatsen hun occasions tijdens het komende Lexus Occasion Evenement extra in de schijnwerpers, hoofdzakelijk van de sportsedan GS300 en de prestigieuze limousine LS400. Op beide dagen duurt het evenement van 10.00 tot 17.00 uur. Het spreekt voor zich dat er ook uitgebreide mogelijkheden bestaan om met de diverse modellen proef te rijden. Daarnaast wordt bezoekers de mogelijkheid geboden het Nationaal AutomobielMuseum te bezoeken, dat zich in Raamsdonksveer op hetzelfde terrein bevindt als Lexus-distributeur Louwman & Parqui B.V. (Steurweg 8).