Bit-IC start internetonderneming in Spanje

Bron: Cap Gemini Ernst & Young
Cap Gemini Ernst & Young

Bit-IC ondersteunt internationalisering webagency's Cap Gemini Ernst & Young

Capelle aan den IJssel, 23 oktober 2000 - Twee medewerkers van Internet- en multimedia-onderneming Bit-IC starten op woensdag 1 november 2000 met de opbouw van een internetonderneming in Spanje onder de naam DareStep. Zij doen dat in nauwe samenwerking met Cap Gemini Ernst & Young. Bit-IC, die het initiatief nam voor deze uitbreiding van activiteiten, zorgt voor ondersteuning. Begin januari wordt de eerste vestiging geopend in Barcelona, vier maanden later volgt een vestiging in Madrid.

Het starten van activiteiten in Spanje is de volgende stap buiten Nederland na de succesvolle samenwerking van Bit-IC met Cap Gemini Ernst & Young in Engeland. In het afgelopen voorjaar slaagden deze partijen erin om in vier maanden tijd een volwaardige internetonderneming op te zetten met, eind 2000, ruim honderd medewerkers.

Al geruime tijd werkt Bit-IC samen met DareStep aan de opbouw van een wereldwijd netwerk van internetondernemingen. Zo heeft DareStep ook vestigingen in Amerika, Canada en Italië.

Met deze internationale samenwerking volgt Bit-IC haar opdrachtgevers die in toenemende mate de onbegrensde mogelijkheden van het internet benutten en tevens service willen blijven verlenen op nationaal niveau.

Over Bit-IC
Bit-IC is een zelfstandig multimediabedrijf dat sinds 1996 deel uitmaakt van de
Cap Gemini Ernst & Young Group. Bit-IC is in Nederland een van de leidende aanbieders van strategische oplossingen voor internet, intranet, extranet, e-business, e-advising en
e-recruitment. Bit-IC is opgericht in 1985 en heeft in Nederland meer dan 160 medewerkers werkzaam aan multimedia- en internet projecten in drie vestigingen (Capelle aan den IJssel, Amersfoort en Amsterdam). Toonaangevende nationale en multinationale ondernemingen hebben hun online communicatie en online opleidingsactiviteiten toevertrouwd aan Bit-IC.

Noot aan de redactie
Voor meer informatie: