Netplus en Realmedia verbreken samenwerking

Datum nieuwsfeit: 23-10-2000
PERSBERICHT:

Amsterdam, 22 oktober 2000, NetPlus BV en Realmedia Inc. zijn overeengekomen de samenwerkingsovereenkomst op website-exploitatie-niveau te beëindigen. Beide partijen zullen haar activiteiten op de Nederlandse markt gescheiden voortzetten. Na een uitgebreide marktanalyse, zijn beide partijen tot de conclusie gekomen, dat op dit moment, een continuering van de samenwerking onder de huidige voorwaarden niet wenselijk is. NetPlus zal gebruik blijven maken van Open AdStream, de advertising management solution van Realmedia.
Daarnaast zullen nieuwe aanwinsten als Yellownet, Annapa.com en SkyRadio.nl prominent aanwezig bijven in NetPremium, de premiumportfolio van NetPlus. Websites als Excite en Alladvantage zullen vertegenwoordigt blijven worden door Realmedia.

Contact adres:
Maurice Pothof & Bas Seelen, Management NetPlus B.V. telefoon: 0031 (20)6763829