SOFTBANK, Comverse en PCG nemen aandeel in StiVentures

Datum nieuwsfeit: 23-10-2000

Persbericht

SOFTBANK, Comverse Technology, Pacific Capital Group nemen aandeel in investeringsmaatschappij StiVentures en investeren 50 miljoen dollar

Amsterdam, 23 oktober 2000 - StiVentures N.V., een toonaangevende internationale investeringsmaatschappij in nieuwe technologie, maakt de voltooiing van een private financieringsronde bekend die 50 miljoen dollar heeft opgeleverd. De financiering stond onder leiding van SOFTBANK Europe Ventures. Tot de overige investeerders behoren Comverse Technology en Pacific Capital Group. De afronding van een aanvullende financieringsronde voor een bedrag van 10 miljoen dollar wordt binnen enkele weken verwacht.

"StiVentures is van plan het geworven kapitaal aan te wenden voor verdere ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen