Cijfers derde kwartaal Staffware

Datum nieuwsfeit: 23-10-2000
Staffware zet sterke groei in derde kwartaal 2000 voort

Alkmaar, oktober 2000 - - Na een sterk eerste half jaar heeft Staffware, toonaangevend in de business process automatisering, ook in het derde kwartaal - dat eindigde op 30 september 2000 - positieve resultaten behaald. De omzet steeg ten opzichte van het derde kwartaal in 1999 met 138 % naar £ 7,1 miljoen. De totale omzet over de eerste negen maanden tot en met september 2000 is met 71 procent gestegen naar £ 24,8 miljoen. De goede resultaten zijn mede te danken aan de actieve uitbreiding van haar markten in de afgelopen periode.

In een commentaar op de resultaten stelt John O'Connell, Chairman en Chief Executive Officer van Staffware plc.: "Deze meer dan goede derde kwartaalcijfers voldoen wederom aan onze verwachtingen. Het is duidelijk dat de omzet van de Staffware Group zich meer begint te verspreiden over het gehele jaar; we zijn veel minder afhankelijk van elk afzonderlijk kwartaal. Vanuit deze resultaten en het grote aantal prospects voor de komende periode, zien we de toekomst met vertrouwen tegemoet. In mijn overtuiging heeft Staffware inmiddels een zodanige positie verworven dat we in staat zijn om op de huidige en toekomstige marktontwikkelingen in te spelen. En daarmee kunnen we duidelijk ons voordeel doen.'

Staffware BV, Robijnstraat 2, 1812 RB, Alkmaar
Telefoon: 072 - 5120728, www.staffware.com

Staffware
Staffware is de grondlegger van de procesworkflow-industrie en toonaangevend in de business process automatisering. Recente onafhankelijke onderzoeken (Gartner en Strategy Partners) tonen niet alleen het marktleiderschap van Staffware aan, maar tevens dat de organisatie tot de top 50 softwarebedrijven in Europa behoort. Vanuit 25 verschillende vestigingen opereert Staffware in de belangrijkste business regio's in de wereld en bestrijkt mede door haar uitgebreide partnernetwerk alle landen waar er vraag is naar bedrijfsprocesautomatisering.
Staffware heeft - in samenwerking met het partnernetwerk - vele toonaangevende organisaties ondersteund bij interne procesveranderingen. Momenteel zijn er ongeveer een miljoen officiële Staffware-gebruikers wereldwijd, gelieerd aan meer dan 4500 servers, in het bank- en verzekeringswezen, telecom, nuts, overheid, transport en consultancy en daarnaast in vele algemene commerciële organisaties. Staffware automatiseert een brede reeks procesgestuurde, bedrijfskritische applicaties die naadloos moeten kunnen integreren met verschillende aanvullende technologieën. Staffware functioneert op zowel Unix- als NT-servers, maar ook combinaties van verschillende clients, servers en databases zijn mogelijk. Staffware-technologie omvat: RAD-tools; een uitgebreide reeks van object-georiënteerde integratiemogelijkheden; een Developers Toolkit; rapportage- en tracking-functionaliteit; een krachtige proces-engine voor bedrijfsregels en kenmerken voor het bewaken van tijdslimieten. Dankzij de schaalbaarheid van Staffware kunnen zelfs de meest intensieve processen binnen een onderneming worden opgepakt.
Met behulp van haar wereldwijde partnerwerk levert Staffware haar klanten een totaaldienstenpakket om te garanderen dat er applicaties worden ontworpen en ontwikkeld die de best mogelijke oplossingen bieden. Staffware heeft sinds kort een nieuwe business unit: Staffware eProcess. Staffware definieert eProcess als het gebruik van workflowtechnieken op het Internet om organisaties ondersteuning te bieden bij het ontwikkelen van Business-to-Business-applicaties. De organisatie streeft naar de positionering van eProcess als de 'business to business engine'. Nadere informatie over Staffware is beschikbaar op: www.staffware.com.

Voor redactionele informatie: Pb2800 Influx PR - Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn Tel.:055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 2661, e-mail: (prinflux@cs.com)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - -
INFLUX PR-/Pers- (advies) Bureau - Deventerstraat 81 - NL - 7322 JL Apeldoorn. Tel.: +31 - 55 - 366 3034 / Fax: +31 - 55 - 360 2661 / E-mail: (PRInflux@cs.com) Http://www.Influx-pr.com