Ryan benoemd tot Vice President of Worldwide Sales WRQ

Datum nieuwsfeit: 23-10-2000
Patricia Ryan benoemd tot Vice President of Worldwide Sales

WRQ zet wereldwijde verkooporganisatie op scherp

Den Haag, 23 oktober 2000 - WRQ heeft Patricia Ryan benoemd tot Vice President of Worldwide Sales. Ryan is een oudgediende WRQ-medewerker met een uitgebreide ervaring in het ontwikkelen van nieuwe markten, het opbouwen van verkoopteams en het onderhouden van klantrelaties. Tegelijkertijd heeft WRQ haar wereldwijde verkooporganisatie gereorganiseerd om beter in te kunnen spelen op regionale behoeften en om een nauwer contact te onderhouden met klanten. In dit kader zijn verschillende WRQ-medewerkers gepromoveerd naar nieuw gecreëerde regionale General Manager-functies.

In haar laatste ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen