E-commerce Bouwfonds hypotheektoepassing op basis van Sybase

Dinsdag 24 oktober, 10.30 uur
Miranda Paviljoen, Amsteldijk 223, Amsterdam

Geachte redactie,

Binnenkort gaat Bouwfonds Business Support (BBS) van start. BBS is een 'portal' met functionaliteiten die zich volledig richten op de dagelijkse praktijk van onafhankelijke hypotheek-adviseurs. Zij kunnen daarmee de kwaliteit van hun dienstverlening aanzienlijk verbeteren en versnellen, terwijl de consument op basis van 'on-line' berekeningen gefundeerd kan kiezen uit de verschillende hypotheekvormen.

Als 'aftrap' voor BBS nodigen wij u graag uit voor een persbijeenkomst op 24 oktober in het Miranda Paviljoen in Amsterdam. Daar schetst een pilot-gebruiker de mogelijkheden van BBS en de betekenis daarvan voor de Nederlandse hypotheekmarkt. De initiatiefnemer van BBS -Bouwfonds Hypotheken, één van de grootste woninghypotheekverstrekkers- wordt vertegenwoordigd door haar financieel directeur drs. Ernst-Jan Boers RA en informatiemanager drs. André Spruitenburg.
Vragen over de technische (beveiligings-)aspecten van BBS kunnen worden gesteld aan ir. Ton Eijpe, consultant van Informatie Management Nederland en Martijn van Eijk, directeur van SyConOS, die BBS realiseerden op basis van Sybase Enterprise Portal.

Na afloop van de persbijeenkomst nodigt Sybase u uit voor een lunch zodat u in informele sfeer met de sprekers van gedachten kunt wisselen. Wij stellen het op prijs om vooraf te vernemen of wij op uw komst mogen rekenen. U kunt dit kenbaar maken door deze e-mail aan ons te retourneren of ons te bellen (030-6051415).

Met vriendelijke groet,
Presscom PR & Marketing B.V.
Theo Vrugt