WebMethods voor wereldwijde e-enablement Cable & Wireless

Datum nieuwsfeit: 24-10-2000

Cable & Wireless kiest webMethods voor wereldwijde "e-enablement"

Wereldwijd telecommunicatiebedrijf gebruikt webMethods Enterprise voor efficiëntere bedrijfsvoering

Hilversum, 24 oktober 2000 - webMethods (Nasdaq: WEBM), toonaangevend aanbieder van oplossingen voor business-to-business integratie (B2Bi), maakt vandaag bekend dat het door telecommunicatiebedrijf Cable & Wireless is gekozen om een wereldwijde integratieoplossing te leveren. Met behulp van webMethods Enterprise zal Cable & Wireless zijn interne strategische platforms integreren om de werkzaamheden van het bedrijf volledig te automatiseren en klaar te maken voor e-business. Doel van het project is om de concurrentiekracht en klantenservice van het bedrijf te verbeteren.

Cable ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen