Conferentie MEC 2000 in Nice

Datum nieuwsfeit: 24-10-2000

Microsoft Exchange and Collaboration Solutions Conference 2000 (MEC 2000)

MEC 2000 vindt plaats van 24 tot en met 26 oktober in Nice, Frankrijk

Schiphol-Rijk, 11 september 2000 - Op de Microsoft Exchange and Collaboration Solutions Conference 2000 (MEC 2000) kunnen IT-professionals uitgebreide informatie krijgen over het plannen van een upgrade naar Microsoft Exchange 2000; over het optimaliseren van Windows 2000; over het optimaliseren van Exchange 2000 onder andere met Exchange 2000 Conferencing Server; over het opbouwen van een goede infrastructuur voor bedrijfsmatige samenwerking; en tenslotte over de migratie van Lotus/Domino, cc:Mail of Novell Group Wise naar Microsoft Exchange 2000.

Ervaren Exchange-consultants
De MEC 2000 staat geheel in het teken van de producten, tools en technieken van Microsoft voor het bouwen en implementeren van oplossingen voor bedrijfsmatige samenwerking. Er zijn oplossingen te zien voor onder andere workflow, teamwerk, digitale dashboards en documentmanagement. Tevens wordt uitgelegd hoe deze toepassingen gebouwd kunnen worden met gebruik van het Web Storage System van Exchange 2000. Dit systeem ondersteunt XML, ASP, WebDAV, OLE DB/ADO, DHTLM en Microsoft Visual Studio. Bovenal krijgen de bezoekers informatie over hoe zij Exchange 2000 optimaal kunnen laten draaien nadat deze toepassingen zijn geïmplementeerd. In het Microsoft Product Paviljoen hebben de bezoekers de mogelijkheid om van gedachten te wisselen met zeer ervaren Exchange-consultants uit heel Europa. Kwesties die ter tafel komen kunnen in een kleine Exchange-omgeving onmiddellijk in de praktijk worden getest.

De MEC 2000 is opgebouwd uit tientallen sessies die zijn gegroepeerd rondom vier thema's: beheer en management; oplossingen voor samenwerking; implementatie en planning; ontwikkeltools en ?technieken. Actuele onderwerpen als conferencing, hosting, draadloze technologie, beveiliging, instant messaging en unified messaging komen in de sessies aan bod. In speciale 'hands-on'-sessies krijgen bezoekers de gelegenheid om de Microsoft-producten in detail te leren kennen. Voor een compleet overzicht van alle sessies zie: www.microsoft.com/europe/mec2000/sessions.asp.

De MEC 2000 vindt plaats van dinsdag 24 tot en met donderdag 26 oktober te Nice, Zuid-Frankrijk in Acropolis, het 'Palais des Congrès et des Expositions de Nice'. De sessies duren vijf kwartier en worden afgewisseld met pauzes van een half uur. Voor een compleet programma zie: www.microsoft.com/europe/mec2000/agenda.asp.

Inschrijven voor de MEC2000 kan online, via fax en via telefoon. Wie zich voor 22 september 2000 inschrijft betaalt 1309,62 Euro (fl. 2881,16) inclusief BTW, daarna wordt 1548,82 Euro (fl. 3405,60) gerekend. Voor alle informatie over inschrijving zie: www.microsoft.com/europe/mec2000/book.asp.

Voor vliegtickets met korting, hotelreservering en overige informatie zie: www.microsoft.com/europe/mec2000.

Voor meer informatie over het Congrescentrum Acropolis zie: www.nice-acropolis.com Voor een plattegrond zie: www.nice-acropolis.com/english/acces/frame.htm

Microsoft
Microsoft (NASDAQ: MSFT) is opgericht in 1975 en is marktleider op het gebied van software voor privé- en zakelijk computergebruik. Het bedrijf levert een brede reeks aan producten en diensten die ontwikkeld zijn om mensen meer mogelijkheden te bieden tot een prettiger en gemakkelijker gebruik van de computer, ongeacht waar, wanneer en hoe zij dat willen.

Voor meer informatie:
Microsoft B.V., Michiel Gosens, Public Relations Manager, telefoon: +31 (0)20 - 500 12 74 of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon: +31 (0)23 - 562 82 08.

Dit persbericht en andere persinformatie van Microsoft kunt u ook vinden op de Microsoft Benelux website op pagina www.microsoft.com/benelux/press/.

Microsoft en Windows zijn hetzij gedeponeerde handelsmerken hetzij handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere merk- en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve houders.