Wapmagic sluit tweede financieringsronde succesvol af

Datum nieuwsfeit: 24-10-2000
Wapmagic sluit tweede financieringsronde succesvol af met nieuwe investeringen van wereldwijde telecominvesteerders

Extra financiering versnelt Pan-Europese groei; Nieuwe fondsen voor nieuwe technologieën en medewerkers in sleutelmarkten

Haarlem, 24 oktober 2000 - Wapmagic, de Mobile Solution Provider, maakt bekend dat zij extra financiering ter waarde van 12 miljoen euro heeft gegenereerd, waarmee het totale ondernemingskapitaal uitkomt op 15 miljoen euro. Deze financieringsronde werd geleid door ABN AMRO Corporate Investments (een dochteronderneming van ABN AMRO Bank N.V.) en Advent International, een wereldwijde venture capital-onderneming die zich concentreert op technologiebedrijven. Deze financieringsronde bestaat ook uit investeringen van Gilde IT Fund - ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen