Internatio-Müller ontvangt voor 100 miljoen aan opdrachten

Bron: Internatio-Müller N.V.
Internatio-Müller N.V.

Rotterdam, 24 oktober 2000
Internatio-Müller N.V. ontvangt voor 100 miljoen gulden aan opdrachten Imtech, de divisie Techniek van Internatio-Müller N.V., heeft recente opdrachten ontvangen ter waarde van ruim 100 miljoen gulden. Deze opdrachten worden uitgevoerd door Imtech Projects West en omvatten het complete activiteitenveld van deze Imtech-cluster.

In opdracht van de Bouwcombinatie HSL Brabant Zuid is Imtech Projects West verantwoordelijk voor de complete verkeersregeltechnologie met bijbehorende ICT-oplossingen en elektrotechnische systemen in het deel Brabant Zuid van de Hoge Snelheidslijn. Deze opdracht vertegenwoordigt een waarde van ruim 35 miljoen gulden.

In opdracht van KPN Telecom Mobile ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen