//Hot.orange.com begeeft zich ook op zakelijke markt

Datum nieuwsfeit: 24-10-2000

Amsterdam, 24 oktober 2000 - //HOT-ORANGE.COM: CONTRACT MET RABOBANK EN KPMG
ONLINE WARENHUIS MAAKT SUCCESVOLLE ENTRÉE OP B2E MARKT

//hot-orange.com, het best bezochte online warenhuis in Nederland, kondigt aan contracten te hebben gesloten met Rabobank en KPMG voor de verkoop van producten via intranetshops van de betrokken bedrijven. De ruim 45.000 werknemers van Rabobank en KPMG kunnen tegen speciale voorwaarden kwalitatief hoogwaardige producten bij de speciaal ontwikkelde bedrijfswebwinkel kopen. De bedrijfswebwinkel wordt verzorgd door //hot-orange.com, dat tevens de product-inkoop, back-office en aflevering verzorgt. Met deze stap begeeft //hot-orange.com zich naast de consumentenmarkt nu ook op de lucratieve zakelijke markt, ook wel B2E markt, business to employees, genoemd.

//hot-orange.com streeft naar een sterke positie op de zakelijke markt. Roel de Hoop, CEO geeft als commentaar: 'Met de contract-ondertekening van twee belangrijke partijen als Rabobank en KPMG krijgen wij toegang tot de werknemers van de Rabobank en KPMG die via hun intranet de beschikking hebben over de services en producten van //hot-orange.com. De ervaring van //hot-orange.com op het gebied van het verkopen via het internet van kwalitatief hoogwaardige producten is van groot belang geweest in de keuze van zowel de Rabobank als KPMG voor //hot-orange.com.'

Werknemers van Rabobank en KPMG krijgen korting op de aankopen en de gekochte artikelen worden op kantoor of thuis bezorgd. Ook zullen er in de toekomst speciale acties geïntroduceerd worden met specifieke producten voor bedrijven. Een voorbeeld hiervan is de speciaal ontwikkelde cadeaubon met bedrijfslogo. Daarnaast is het voor werknemers bovendien mogelijk om via Deli-Orange.com (verse) culinaire relatiegeschenken te bestellen, bijvoorbeeld voor relaties en medewerkers voor de feestdagen en de kerst.

De ontwikkelingen op het gebied van speciale bedrijfswebwinkels passen in de trend dat steeds meer bedrijven specifieke faciliteiten aanbieden aan hun werknemers. Roel de Hoop: 'De invoering van professionele intranetshops past in de ontwikkeling dat bedrijven steeds meer oog hebben voor speciale en onderscheidende employee benefits. Er blijkt veel interesse te bestaan voor dergelijke initatieven in de zakelijke markt. Het is een grote uitdaging de naam die we hebben in de consumentenmarkt ook in deze markt te vestigen.'

Over //hot-orange.com
//hot-orange.com voert een breed assortiment kwalitatieve producten zoals woonartikelen, design, boeken, parfums, kleding, persoonlijke accessoires, cd's, dvd's, wijn, bloemen, speelgoed, computing en kunst. Door veel aandacht te besteden aan service, verpakking en een bijzonder assortiment onderscheidt dit online warenhuis zich van andere online winkels. Naast het direct verkopen aan consumenten richt het bedrijf zich sinds kort ook op de business-to-employees (B2E) markt.
//hot-orange.com verzorgt voor bedrijven speciale bedrijfswebwinkels waarbij werknemers van de betrokken bedrijven in de gelegenheid worden gesteld om tijdens het werk hun produkten, cadeaus en services te bestellen. Aandeelhouders van //hot-orange.com zijn het management, GorillaPark, Versatel Telecom en het NeSBIC CTe Fund.

/ / / / /

Voor nadere informatie: //hot-orange.com