Informatiebijeenkomst over 'de kracht van simulaties'

Datum nieuwsfeit: 25-10-2000

Informatiebijeenkomst over 'de kracht van simulaties'

Graag informeer ik u nader over de mogelijkheden van ons trainingstool praktijksimulaties. MCC Nederland is leverancier van hoogwaardige computerbased simulaties en heeft inmiddels ruim 75 specifieke trainingen ontwikkeld voor uiteenlopende vakgebieden en doelgroepen.

Een simulatie is een vereenvoudiging van dynamisch complexe processen uit de werkelijkheid. Als managementteam van een fictieve organisatie doorlopen 2 tot 5 werknemers (in teamverband) in korte tijd een aantal fasen van een bedrijfsproces. De deelnemers leren door te experimenteren en ervaren zelf wat de effecten zijn van genomen beslissingen. De simulaties kunnen afhankelijk van de doelstellingen - zowel op afstand (via internet) als 'live' op locatie worden gespeeld.

Onze simulaties worden veelvuldig ingezet bij opleidingstrajecten, events of assessments om veranderingsprocessen te versnellen, bewustzijn te vergroten en als instrument voor teambuilding en groepsreflectie. Daarnaast wordt voor een aantal doelgroepen en specifieke vakgebieden jaarlijks een simulatie georganiseerd als landelijke competitie waaraan meerdere organisatie tegen elkaar kunnen strijden en van elkaar kunnen leren.

Wij kunnen ons voorstellen dat u zelf eerst eens aan een simulatie wilt deelnemen, zodat u zich een duidelijk beeld over de werking van het instrument kan vormen. Daarom nodigen wij u uit voor de informatie-bijeenkomst die op 25 oktober 2000 in de regio Amsterdam plaatsvindt.

Programma Informatiebijeenkomst 25 oktober 2000

8.00 uur Ontvangst met ontbijt
8.10 uur Introductie door Jeroen Mol, Business Unit Manager MCC Nederland 9.00 uur Spelen van de eerste en tweede periode 10.45 uur Pauze
11.15 uur Spelen van de derde periode
11.45 uur Evaluatie
12.15 uur Lunch en prijsuitreiking
13.00 uur Afsluiting

Indien u interesse heeft in het bijwonen van deze bijeenkomst, kunt u dit doorgeven via een mailtje aan: (menken@mcc.nl). U ontvangt dan nadere informatie over de bijeenkomst en een routebeschrijving.

Met vriendelijke groet,
MCC Nederland

Esther Menken
Marketing & Sales