Politiebericht Friesland: Friesland

Datum nieuwsfeit: 25-10-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 25-10-2000 Politieberichten van 24/10 (13.00 uur) t/m 25/10 (07.00 uur)

Oosterwolde: inbraak garagebedrijf
Van maandag op dinsdag werd ingebroken in een garagebedrijf aan het Wardeel. Het slot van de toegangsdeur werd vernield. De binnendeuren in het bedrijf, die waren afgesloten, werden opengebroken. Een kleine hoeveelheid kasgeld (alleen muntgeld) en het geld uit de fooienpot werd weggenomen. Een 34-jarige inwoner uit Lutjegast heeft namens het bedrijf aangifte gedaan.

Terschelling: onder invloed
Dinsdag omstreeks 16.20 uur werd op de Oosterburen in Midsland de bestuurder van een personenauto gecontroleerd. De man, een 50-jarige inwoner ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen