Numico wijzigt Amerikaanse managementstructuur

25 oktober - Benoemingen
Numico wijzigt Amerikaanse managementstructuur

Persbericht

Koninklijke Numico N.V. past de Amerikaanse managementstructuur aan na de overnames van GNC, Enrich International en Rexall Sundown in respectievelijk augustus 1999, maart 2000 en juni 2000.

Numico is voornemens om tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders op 26 april 2001 de heren D. (Damon) DeSantis en G. (Greg) Horn te benoemen als lid van de Hoofddirectie (Executive Board) van Koninklijke Numico N.V. en de heer W. (Bill) Watts als lid van de Raad van Commissarissen (Supervisory Board).

In de nieuwe structuur zal Damon Desantis verantwoordelijk zijn voor Rexall Sundown en de internationale netwerkmarketing activiteiten, waaronder Enrich International en Rexall Showcase International. De heer R. (Richard) Bizarro, CEO van de netwerkmarketing divisie, zal raporteren aan Damon DeSantis evenals de heer T. (Tim) Richerson, die is benoemd tot President van Rexall Sundown.

Greg Horn zal verantwoordelijk zijn voor GNC en voor productontwikkeling van voedingssupplementen. De heer M. (Mike) Meyers is benoemd tot President van General Nutrition Centers (GNC).

De verantwoordelijkheden voor productie, logistiek en financiën worden geïntegreerd in een nieuwe onderneming: Nutricia USA Inc. De heer R. (Rich) Goudis is benoemd tot 'Senior Vice President Manufacturing & Logistics' en de heer G. (Geary) Cotton is benoemd tot 'Chief Financial Officer' van Nutricia USA. Beiden zullen rapporteren aan Damon DeSantis en Greg Horn.

Zoetermeer, 25 oktober 2000

Bekijk andere berichten Numico persberichten 2000