Ronde tafel bijeenkomst over content management

Datum nieuwsfeit: 26-10-2000

Beste persrelatie,

Content management is steeds vaker in het nieuws. Twee weken geleden stond er op de Emerce site nog het bericht dat de inhoud van de meeste newswires op het web oud en achterhaald is. Analistenbureau OVUM voorspelt dat de markt voor content management applicaties explodeert naar een omzet van 4,5 miljard $ binnen vijf jaar.

Content management is een van de voorwaarden voor het succesvol opzetten van elektronische handel. In een e-business omgeving moet je snel op veranderingen kunnen inspelen. Daarbij heb je te maken met een grote hoeveelheid content die steeds moeilijker te managen wordt.

Mediasurface levert een applicatie voor content management. Sinds maart dit jaar heeft het bedrijf een Benelux vestiging in Hilversum waar momenteel 21 mensen werkzaam zijn. Mediasurface wordt onder andere gebruikt door Reuters, CNN, the World Wide Wrestling Foundation (WWF) en Oxford University Press en in Nederland MoBgo.

Mediasurface organiseert op donderdag 26 oktober a.s. een ronde tafel gesprek met Ben Hayman, oprichter van het bedrijf en Director Technical Developments. Deze bijeenkomst vindt plaats in Amsterdam. Graag nodigen wij u uit om hierbij aanwezig te zijn. Programma
13:30 Ontvangst met koffie
14.00 Welkom door Martijn Burger, algemeen directeur van Mediasurface Benelux. Korte introductie van Mediasurface en de Benelux organisatie.
14.10 Ben Hayman, oprichter van Mediasurface .
Wat is zijn visie op content management, het speelveld, de toekomstige ontwikkelingen? Mediasurface: de strategie en de propositie
14.40 Demo van Mediasurface
15.00 Q&A
15.15 Einde

Na afloop is het mogelijk een interview te plannen met Ben Hayman. Voor meer informatie kunt u kijken op www.mediasurface.com. Ik hoor graag of u interesse hebt om deel te nemen aan deze ronde tafel bijeenkomst. U kunt zich aanmelden via een reply op deze email. Dan sturen wij u een bevestiging. Graag tot ziens op donderdag 26 oktober aanstaande.

Hartelijke groet,

Potters PR