Benoeming divisiedirecteur opleidingen Datelnet

Datum nieuwsfeit: 26-10-2000

Personaliabericht

s-Hertogenbosch, 26 oktober 2000

Dhr. ir. Dries van Delft (51) is met ingang van 23 oktober benoemd tot divisiedirecteur Opleidingen bij het telecombedrijf Datelnet in s-Hertogenbosch. Dries van Delft is afkomstig van de faculteit Techniek van de Haagse Hogeschool, waar hij onder meer 10 jaar directeur was. Daarvoor werkte hij bij Douwe Egberts Research.

De divisie Opleidingen bestaat onder andere uit Rens & Rens, het opleidingsinstituut voor hbo- en mbo-onderwijs in de elektronica en informatica. Daarnaast levert de divisie Opleidingen contractonderwijs en een ruim cursusaanbod voor Datelnet medewerkers.

Profiel Datelnet
Datelnet is een onafhankelijke toonaangevende aanbieder van diensten op het gebied van consultancy, projectmanagement, inrichting en beheer van telecommunicatienetwerken voor operators, systeemleveranciers en de zakelijke markt. Datelnet is in 1988 opgericht, heeft 20 vestigingen verspreid over het hele land en het hoofdkantoor in s-Hertogenbosch. Er werken 2400 mensen in de zes divisies die Datelnet momenteel telt. Naast de divisie Opleidingen zijn dat, Consultancy & Projectmanagement, Datelnet Development Agency alsmede KTG, Projecten en Professionals.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Hans Brus, CEO, telefoonnummer (073) 640 60 01.