Member-meets-Member-sessie: De kracht van 'glocal' tools

Datum nieuwsfeit: 26-10-2000

Member-meets-Member-sessie: De kracht van 'glocal' tools

Impiric ontwikkelde voor Ericsson en Ford een systeem dat een balans levert tussen global content (zoals bij product introducties) en local content (de eigen identiteit van een land) en dat dupliceren van content voorkomt. Hieraan gekoppeld implementeert Impiric deze sites wereldwijd, waarbij voor Ericsson in een aantal landen e.commerce systemen zijn geïmplementeerd voor zowel partners als consumenten. In deze middagsessie (aanvang 14:30 uur) zal de aandacht uitgaan naar de wijze van implementeren en zal dieper ingegaan worden op de twee soorten van e.commerce en hoe CRM een stimulerende kracht kan zijn. Wij bevelen deze presentatie van harte. Deelnemers van ECP.NL kunnen zich voor deze sessie inschrijven via (info@ecp.nl).

MMM sessies van ECP.NL
Als nationaal kennis- en coördinatiecentrum op het gebied van e-commerce wil ECP.NL laten zien dat zij actief bezig is om kennis te verzamelen en te verspreiden om het gebruik van e-commerce in Nederland te versnellen. Door het organiseren van De Member Meets Member sessie kan ECP.NL deze identiteit uitdragen. Deelnemers van ECP.NL wisselen informatie uit onder elkaar waardoor zij kennis vergaren en ideeën opdoen voor de implementatie van e-commerce binnen hun bedrijf/ organisatie.