Massamediale overheidscampagne 'Nederland gaat Digitaal'

Datum nieuwsfeit: 26-10-2000

Nederland gaat Digitaal brancheprogramma

In mei 2000 is de overheid gestart met de massamediale campagne ' Nederland gaat Digitaal'. Doel van deze campagne is om individuele ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf te wijzen op de mogelijkheden van informatie- en communicatie technologie (ICT). Naast tv- radiospots en advertenties wordt ook concreet actie ondernomen in de vorm van brochures, workshops en spreekuren. Onlangs is van start gegaan met een ondersteunend actieprogramma, speciaal gericht op brancheorganisaties en hun leden. In de speciale 'Nederland gaat Digitaal, brancheprogramma' brochure leest u wat het programma inhoudt, voor wie de verschillende onderdelen bedoeld zijn en wat voorwaarden voor deelname zijn. De brochure kunt u aanvragen bij Syntens, vestiging Breda, tel. 070-564 67 00.