TESSAG doet openbaar bod op Smit Transformatoren gestand

Datum nieuwsfeit: 27-10-2000

Dit is een gezamenlijk persbericht van Smit Transformatoren en TESSAG

TESSAG doet openbaar bod op Smit Transformatoren N.V. gestand

Onder verwijzing naar het biedingsbericht van 25 september 2000 delen Smit Transformatoren N.V. ("Smit Transformatoren") en TESSAG Technische Systeme & Services AG ("TESSAG") mede dat TESSAG het openbaar bod, door haar 100% dochtermaatschappij TESSAG Nederland B.V., op alle uitstaande certificaten van aandelen Smit Transformatoren gestand doet.

Bij sluiting van de aanmeldingstermijn waren 3.275.886 uitstaande certificaten van aandelen Smit Transformatoren N.V. aangemeld. Na verwerving van de aangemelde certificaten en decertificering door de Stichting Administratiekantoor aandelen Smit Transformatoren N.V. zal TESSAG 96,9 % van de gewone aandelen Smit Transformatoren N.V. houden.

Met ingang van 3 november 2000 zal de betaling op de aangemelde en geleverde certificaten van aandelen Smit Transformatoren N.V. plaatsvinden.

Voor nadere informatie:
Smit Transformatoren N.V. TESSAG AG