UNISPOOL van Holland House ondersteunt Linux

Datum nieuwsfeit: 27-10-2000

UNISPOOL van Holland House ondersteunt Linux

Brakel, oktober 2000 - De print/output management oplossing UNISPOOL van marktleider Holland House gaat de Linux-distributies Red Hat en Suse ondersteunen. De UNISPOOL-certificering voor Linux Red Hat geldt vanaf versie 6.2 en voor Linux Suse vanaf versie 7.0. Tot voor kort waren de UNISPOOL-oplossingen bedoeld voor met name Unix- en NT-platforms. Holland House komt met deze introductie van UNISPOOL duidelijk tegemoet aan de toenemende behoefte in de markt aan Linux-ondersteuning.

UNISPOOL beheert en bewaakt op flexibele en gebruiksvriendelijke wijze het print/outputverkeer binnen een organisatie. Het product stelt organisaties in staat de documentenstroom te optimaliseren en te stroomlijnen. De beheer- en managementinterfaces dragen bij aan het reduceren van kosten in de printinfrastructuur.

'Alhoewel UNISPOOL wellicht ook op andere Linux-versies zou kunnen draaien, hebben we gekozen voor de implementatie op deze twee distributies, omdat Red Hat en Suse de meest geïmplementeerde versies zijn in onze afzetmarkt', aldus Berend Hofman, managing director bij Holland House.

Holland House B.V., Postbus 3000, 5306 ZX Brakel. Tel. : 0418-673000. Website: www.hollandhouse.com

Over Holland House
Holland House is wereldwijd marktleider op het gebied van open print/output managementsystemen. De software wordt op de markt gebracht via een omvangrijk internationaal distributienetwerk. Het hoofdkantoor van Holland House is gevestigd in Brakel. Het voornaamste product van Holland House is UNISPOOL, een zeer flexibel output managementsysteem, bedoeld voor multi-platform netwerkomgevingen van organisaties, waar output management een kritieke factor voor de bedrijfsvoering is. UNISPOOL wordt gebruikt bij gerenommeerde, wereldwijd opererende organisaties, zoals Kodak Pathe, Du Pont de Nemours GmbH en L'Air Liquide.

Noot voor redacties