Buurt Online Amsterdam overgedragen

Datum nieuwsfeit: 27-10-2000
Buurt Online overgedragen

Enige dagen geleden is het Buurt Online-project door de Amsterdamse initiator NetBeheer BV definitief overgedragen aan een groep buurtredacteuren. Het is de bedoeling dat de buurtredacteuren op landelijke schaal het Buurt Online-idee gaan uitdragen. De initiator van Buurt Online en eigenaar van NetBeheer BV, Rogier Schravendeel, zal betrokken blijven bij het project en zich vooral gaan concentreren op nieuwe vormen van het inschakelen van het Internet als buurtbindende factor. Daarbij wordt samenwerking met diverse lokale welzijnsorganisaties gezocht. Ook wordt gesproken met het Amsterdamse Stadsdeel Zeeburg in verband met een mogelijke integratie van het zogenaamde digitale trapveldje in de projecten.

Rogier Schravendeel
NetBeheer