Prudential: B2B2E-oplossing BroadVision voor pensioenopbouw

Datum nieuwsfeit: 27-10-2000

Prudential geeft werknemers meer controle over hun pensioenopbouw met een innovatieve B2B2E-oplossing van BroadVision

Huizen, 27 oktober 2000 - Prudential, het grootste pensioenfonds in Groot Britannië, heeft een nieuwe en innovatieve business-to-business-to-employee (B2B2E) oplossing ontwikkeld waarmee medewerkers van ondernemingen hun pensioenregeling zelf online kunnen beheren. Deze oplossing, die gebaseerd is op de One-to-One applicatiesoftware van BroadVision, zal deel gaan uitmaken van het intranet van Prudential, waarbij de desktop van medewerkers naadloos wordt gekoppeld met het Pension Management System van Prudential.

Hoewel de pagina die op de desktop wordt getoond is vormgegeven volgens de richtlijnen van het bedrijf, krijgt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen