EnterIT versterkt positie met overname Computerij Onderwijs

Datum nieuwsfeit: 27-10-2000

Overname

Opleider EnterIT uit Heerhugowaard heeft per 1 oktober 2000 een deel der activiteiten overgenomen van Computerij Onderwijs BV uit Zwolle. Met deze overname zal EnterIT haar positie op de markt versterken, vooral met betrekking tot de belangrijke sector voor omscholings- en werkgelegenheidsprojecten. Als gevolg van deze overname zal EnterIT vestigingen openen in Nijmegen en de regio Den Haag, waardoor via de landelijke dekking, welke ontstaat in combinatie met bestaande vestigingen, een optimale dienstverlening kan worden aangeboden en een bijdrage kan worden geleverd aan het werkgelegenheidsvraagstuk met betrekking tot de vraag en aanbod in de ICT.
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen