Management Share neemt vestiging Jansen MI Consultants over

Bron: Management Share NV
Management Share NV

Management Share neemt Duitse vestiging van Jansen MI Consultants over

Amsterdam, 30 oktober 2000 - Management Share NV heeft Jansen MI Consultants GmbH in Filderstadt (Duitsland) overgenomen van Jansen MI Consultants International BV te Amersfoort. Management Share zal de overgenomen onderneming uitbreiden door daar de Duitse activiteiten van haar werkmaatschappij EDCOSS BV in onder te brengen. Daardoor ontstaat een organisatie die hoogwaardige ICT-diensten verleent op het gebied van de ontwikkeling van business-to-business e-commerce-systemen, alsmede op het terrein van business process improvement, systeemimplementatie en systeemintegratie. In zijn nieuwe vorm telt de Duitse werkmaatschappij 15 medewerkers.

Management Share is een Nederlands automatiseringsbedrijf dat sinds 1987 genoteerd is aan de Amsterdamse Effectenbeurs (AEX). Management Share richt zich met haar werkmaatschappijen EDCOSS, EDUshare en iSHARE op middelgrote en grote organisaties en levert daaraan een hoogwaardig dienstenpakket op een aantal specifieke deelgebieden van de informatie- technologie.

Overige informatie bij:
Cheryla Noordhoff