Domeinnaam Afterthehype.com verkocht voor 1100 dollar

Datum nieuwsfeit: 30-10-2000

Domeinnaam Afterthehype.com verkocht voor 1100 dollar.

Het domein www.afterthehype.com is afgelopen vrijdag voor 1100 dollar (2822.84 gulden) verkocht aan Marcus van Oosterum en Arjan Vergeer, eigenaars van de website www.newpieper.com. De verkoop is gelopen via de veilingsite Ebay.com. De veiling heeft 10 dagen geduurd. Het verloop van de veiling is terug te zien op
cgi6.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewBids&item=471675561&ed=972684978

Beide partijen zijn nog in bespreking over de verkoop van de content (de artikelen) van After the hype.

De nieuwe eigenaars zijn van plan verder te gaan met het initiatief van After the hype. "We gaan afterthehype.com voortzetten. We vinden dat kritische media niet zomaar mogen verdwijnen," aldus Arjan Vergeer.

De oprichters van Newpieper.com, Marcus van Oosterum en Arjan Vergeer, zijn al langer bezig met verschillende internetinitiatieven. "Afterthehype is voor ons een goede spreekbuis. We ergeren ons dood aan de geldverslindende kansloze initiatieven die nog altijd steun vinden." Oosterum en Vergeer zijn samen actief via het internetbedrijf MAAR Internet Business Partners te Amsterdam.

Verdere informatie,

Noot voor redacties