FNV-bestuurder op manifestatie 'Om sociale rechtvaardigheid'

Datum nieuwsfeit: 30-10-2000
FNV

`Om sociale rechtvaardigheid`
FNV Voorlichting - publieksinfo@fnv.nl

5 jaar paars heeft te weinig opgeleverd voor de ruim 1 miljoen armen in Nederland. Tijdens een manifestatie op 30 oktober in Den Haag is de `Alliantie voor sociale rechtvaardigheid` gepresenteerd, een samenwerkingsverband van 30 maatschappelijke organisaties. FNV-bestuurder sociale zekerheid Agnes Jongerius hield onderstaand verhaal bij de aanbieding van een manifest tegen armoede aan minister Vermeend van Sociale Zaken.

Speaking notes van FNV-bestuurder Agnes Jongerius op de manifestatie 'Om sociale rechtvaardigheid' op 30 oktober in Den Haag. Geachte minister, beste mensen,
Vijftien jaar lang, bijna vier regeerperioden, is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen