'Nederlands softwarepakket ook bij politieke besluitvorming'

Datum nieuwsfeit: 30-10-2000
DecideWise International B.V. - "Nederlands softwarepakket kan ook bij complexe politieke besluitvorming een rol spelen"
Amsterdam, 30 oktober 2000

Het Nederlandse bedrijf DecideWise International B.V. kan ook bij complexe politieke besluitvormingsprocessen een belangrijke rol spelen. Tijdens een interview op Radio Noord-Holland sprak Jules Vos, CEO van DecideWise, over de mogelijkheden die het door hun ontwikkelde software pakket Desysion® Desktop biedt om bijvoorbeeld bij de burgemeestersselectie van Amsterdam als besluitvormingsinstrument ingezet te worden.
Het pakket biedt naast de mogelijkheid om de objectieve criteria helder te structureren en te wegen ook de kans om "zachte criteria" zoals persoonlijkheid en ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen