DHL en RYDER kiezen Tradesync-applicaties Viewlocity

Datum nieuwsfeit: 31-10-2000
NIEUWE TRADESYNC-APPLICATIES VAN VIEWLOCITY
UITVERKOREN DOOR DHL EN RYDER

Flexibele applicaties helpen bedrijven hun lineaire supply chains te ontwikkelen tot wereldwijde supply webs

Amsterdam, 31 oktober 2000 - Viewlocity heeft vandaag bekend gemaakt dat DHL en Ryder System, Inc. de nieuwe TradeSync(tm) applicaties van Viewlocity hebben gekozen om tot een betere controle op en inzicht in hun wereldwijde handels-communities te komen. De applicaties bieden een uitgebreid overzicht van de status van de verzending en de voorraad, waardoor de onvergelijkbaarheid van de systemen van de onderneming en de handelspartners tot het verleden behoort.

Viewlocity's ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen