Zeer ervaren Nederlander in Management Team Inprise/Borland

Datum nieuwsfeit: 31-10-2000
Inprise/Borland benoemt Frank Slootman tot Vice President en General Manager Software Products
Zeer ervaren Nederlander in Management Team van Inprise/Borland

Scotts Valley, 31 oktober 2000 - Inprise/Borland heeft de Nederlander Frank Slootman benoemd tot Vice President en General Manager Software Products. Slootman is in deze functie verantwoordelijk voor de groei van alle productlijnen van Inprise/Borland in alle markten. Hij is werkzaam op het hoofdkantoor van Inprise/Borland in Scotts Valley (Verenigde Staten). Slootman rapporteert rechtstreeks aan Doug Barre, de Chief Operating Officer (COO) bij Inprise/Borland. Slootman heeft meer dan 15 jaar ervaring in de software-industrie.

Slootman komt van Compuware, waar hij Vice President was van de divisie EcoSYSTEMS. Slootman maakte van deze wankele productlijn een winstgevende marktleider. Eerdere ervaring heeft Slootman opgedaan in productmanagement-posities bij Compuware Michigan, Amsterdam (Europa) en Californië (Verenigde Staten). Slootman begon zijn carriere bij Burroughs in Detroit (Verenigde Staten), waar hij Program Manager was van software voor Enterprise Application Development (4GL).

"Frank heeft een geweldig veel en bovendien zeer succesvolle ervaring in het ontwikkelen en uitvoeren van groeistrategieën voor producten", zegt Doug Barre, Chief Operating Officer (COO) bij Inprise/Borland. "Een echte aanwinst voor ons team en ongetwijfeld succesvol bij het verstevigen van ons marktleiderschap op het gebied van producten en services voor de volledige cyclus van software-ontwikkeling.

Over Inprise/Borland
Inprise/Borland is een toonaangevend leverancier van ontwikkelgereedschap en services voor Internettoegang en -infrastructuur. De producten van het bedrijf ondersteunen alle standaardbesturingssystemen, waaronder Linux, Solaris en Windows. Inprise/Borland werd in 1983 in Scotts Valley opgericht als Borland en heeft wereldwijd kantoren. Het Europese hoofdkantoor staat in Amstelveen. Meer informatie is te vinden op www.borland.nl Inprise/Borland heeft ook een community site:
www.community.borland.com

Meer persinformatie/illustraties