Presentatie uitkomsten tweede breedbandonderzoek

Datum nieuwsfeit: 31-10-2000
17 oktober 2000

Uitnodiging persbijeenkomst 31 oktober a.s.

Presentatie uitkomsten tweede breedbandonderzoek

Tijdens het Nationaal Breedband Congres - het eerste Nederlandse evenement op het gebied van breedband communicatie - dat op dinsdag 31 oktober a.s. in de RAI plaatsvindt, presenteert marktonderzoeksbureau Pro Active International de uitkomsten van het tweede breedbandonderzoek dat in oktober heeft plaatsgevonden. Het breedbandonderzoek is een gezamenlijk initiatief van Pro Active International, VECAI en NOB Nieuwe Media en wordt uitgevoerd in samenwerking met een aantal leveranciers van breedbanddiensten. Belangrijke aanvulling op het tweede onderzoek is de toevoeging van de laboratoriumtest.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen