ICT Telecom zelfstandig door met meetsysteem kwaliteit

Datum nieuwsfeit: 31-10-2000

Woerden, 31 oktober 2000

Persbericht

ICT Telecom zelfstandig door met meetsysteem kwaliteit Standaardisatie meetmethoden en -technieken vormt basis voor onderlinge vergelijkbaarheid

Branchevereniging ICT Telecom betreurt het opstappen van de Consumentenbond en stichting Telecomgebruikers Nederland (sTN) uit het overleg over het opzetten van een periodiek meetsysteem van de kwaliteit van mobiele telefonie. Ondanks dat het overleg is gestaakt, zullen de aanbieders zelfstandig hun standaardisatietraject voortzetten.

In de afgelopen maanden overlegden de aanbieders van mobiele telefonie, verenigd in ICT Telecom, met de Consumentenbond en sTN over het opzetten van een systeem om periodiek de kwaliteit van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen